HTML

robinson

Kezdő DJ ismerkedik a szakmával. Megosztja élményeit, tapasztalatait, kétségeit, kérdéseit. Közben beszél erről-arról, ami történik vele, és eszébe jut - de a zene mindenütt jelen van.

Friss topikok

  • shadai: Akroníma-mennyország: SITCOM - Single Income, Two Kids, Outrageous Mortgage DINK - Double Income,... (2008.12.10. 15:01) Ninja: no income, no job, no asset
  • vegyeskazetta: A Kadencián a Comic Sans-ért eleve faszkorbács jár :) bancomicsans.com/home.html (2008.11.11. 14:19) A BUGYI örök
  • robinsoncaruso: Beszakadt a Tasmajdan teteje. srbija.blog.hu/2008/10/31/csavics_sajnalom_de_el_kell_mennem (2008.10.31. 18:48) Radio Beograd

Linkblog

Minden kezdet nehéz...

2008.05.19. 16:36 robinsoncaruso

Everybody wants to be a DJ.

Nemrég vágtam bele én is. Újra. Anno 15 évesen már (még?) kazettáról nyomtuk az antidiszkót a nyári táborban. Nem szaroztunk, beraktuk mi a C-64-es programot is mágnesszalagon.

Általános iskolában és gimnáziumban meg ott volt az iskolarádió. Mi csináltuk meg az egészet, patkoltuk a biztosítékot az erősítőben, ha kellett, pedig nem nagyon értettünk hozzá. Az első bulikat 87-ben indítottuk Nyolcadikosok klubja címmel. Egy nagy triciklivel kellett elhozni a hangfalakat az Úttörőházból.
Gimiben olyan is megesett, hogy puccsszerűen elfoglaltam a stúdiót nagyszünetben, a műsorkészítőket túszul ejtve.
Továbbtanulás, kollégium. Falikutyák minden szobában, de az csak arra szolgált, hogy a portáról felszóljanak néha, ha valakit kerestek. Pár jó arccal megcsináltuk a rádiót ott is . Igyekeztem feszegetni és kitágítani a rádiózás határait. Mondjuk élő néptáncközvetítéssel a stúdióból. Vagy úrvacsorával - ami egy egyszeri alkohológiai és gasztronómiai próbálkozás volt.
Egy darabig pakoltam zenét a Tilos egy amúgy talk-műsorában; próbálkoztam egy másik közösségi rádiónál is, de a társaság nem győzött meg. Aztán pár buli az egyetem alatt, kazettáról, naná. Szivárogtak be a cd-k, én meg valahogy eltávolodtam ettől az egésztől. A rádiós dídzsézés érdekelt, a nehezebb - parkettre dolgozó - vonal kevésbé.

Aztán valamikor tél végén egyik barátom, aki már évek óta egy kis kávézóban zenél heti rendszerességgel, mondta, hogy az eddigi pénteki dj-k már nincsenek többé ott. Mondtam: Figyelj, megyek én szívesen.

Kitaláltam, mitől legyen más az én bulim, mint a többieké. A tulaj a próbajáték után rábólintott a dologra. Valahogy így kezdődött minden újra. Április eleje óta pedig ismerkedem a szakma fortélyaival, veszélyeivel, jó és rossz oldalaival.

Erről is szól majd ez a blog - meg mindenről, ami zene. Egy tanács: ne vedd túl komolyan. Se engem, se önmagad.

Szólj hozzá!

Címkék: zene rádió úrvacsora kezdő dj falikutya néptáncközvetítés

A bejegyzés trackback címe:

https://robinson.blog.hu/api/trackback/id/tr20477070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása